Terug naar services

Contact Center oplossingen: verbeter klantervaringen

Een cloud klantcontact center kan veel waarde bieden voor jouw organisatie en je klanten. Wij bieden oplossingen met Microsoft Teams en Anywhere365®. De voordelen op een rijtje:

Hoogwaardige contactmomenten via vele kanalen

Meer inzicht door diepgaande rapportages

Optimaliseren van het contactproces door Call Queues en Auto-Attendants

Gebruik van tools zoals een webchat zorgen voor een verhoogde flexibiliteit

Stijging in klanttevredenheid!

Direct contact opnemen

Contact center via Microsoft Teams

Een uitkomst voor MKB-bedrijven! Dat is een veelgehoorde reactie wanneer onze klanten overstappen op Microsoft Teams als het nieuwe contact center platform. Microsoft Teams call queues & auto-attendants bieden alle basisfunctionaliteiten die je nodig hebt om klantcontact tot een prettige ervaring te maken voor beide partijen. 

Anywhere365® omnichannel contact center 

Een geavanceerd contact center voor klantdialogen nodig? Dan is Anywhere365® een geschikte keuze. Door meerdere communicatiekanalen te benutten, zoals telefoon, sms, webchat, social media (denk aan WhatsApp en Twitter), e-mail en bots, speel je maximaal in op de wensen van jouw klanten. Anywhere365® werkt in combinatie met Microsoft Teams. De klant wordt via ieder kanaal direct herkend en geholpen, waardoor je klanttevredenheid stijgt.

Anywhere365® stelt organisaties in staat om communicatie met klanten sterk te verbeteren. Het doel? Het creëren van de ultieme klantervaring. Door onze intensieve en langdurige samenwerking met Anywhere365® is er weinig dat wij niet weten over het meest geavanceerde dialogue cloudplatform op de markt. We hebben het geïmplementeerd bij internationale Enterprises, maar ook bij een groot aantal MKB-organisaties. 

 Meer over onze samenwerking met  Anywhere365®

Waarom Purple?

Wil je efficiënt werken, vloeiend communiceren én grenzeloos samenwerken? Dan ligt de wereld van Purple aan je voeten! Een wereld die draait om oprecht partnership, begrip van organisatorische uitdagingen en langetermijnvisie op het gebied van techniek, service management en adoptie. Modern Communication & Collaboration, noemen we dat.

Cloud telefonie via Microsoft Teams in meer dan 60 landen

Anywhere365; het omnichannel klantcontactcenter

Van strategie en implementatie, naar adoptie en support