Het beheren van talloze communciatiekanalen
Momenteel maakt Univé gebruik van een on-premises Skype for Business oplossing voor telefonie met aanvullend een on-premises Anywhere365 omgeving. In de gewenste situatie neemt Univé bij 1 partij een managed SBC oplossing af die geïntegreerd is met Microsoft Teams Direct Routing en de Anywhere365 Dialogue Cloud, inclusief 24x7 support. En toen kwam Purple in the picture!
Het voornaamste voordeel van de oplossing die we gaan bouwen, is dat deze ontzettend flexibel is in gebruik en zorgt voor een verbeterde gebruikersinterface en klantervaring. Ook bieden we een betrouwbare Dedicated SBC; uiteraard hoort daar 24/7 support bij. Onze professionele diensten brengen de benodigde ervaring en vaardigheden met zich mee om de transitie volledig te verzorgen. Ook ná het traject blijven we aangehaakt om support te verlenen. Met meer dan 35 jaar ervaring in de wereld van telefonie, als Microsoft Solutions Partner for Modern Work (specialisatie Calling for Microsoft Teams) en Anywhere365® Partner of Excellence hebben wij alles in huis om deze oplossing succesvol in te zetten!
Harold Speeks (CEO) over de samenwerking met Unive:
“Purple is trots om de komende jaren het communicatieplatform bij Univé te mogen leveren en ondersteunen. Ik kijk met name uit naar de innovatie die we bij Univé gaan introduceren door bijvoorbeeld gebruik te gaan maken van meerdere kanalen en nieuwe functionaliteiten binnen het communicatieplatform. Hiermee kan de de interactie met de klanten van Univé naar een nóg hoger niveau gebracht gaan worden”.
Strategie en plan van aanpak
Om controle, structuur en voorspelbaarheid in de uitvoering van het project te garanderen, werkt Purple het liefst in vier fasen; ook bij de samenwerking met Univé zal dit het geval zijn. Zo starten we met de Discovery fase, waarin we de technische en change gereedheid van de organisatie vaststellen. Hiermee kunnen we de route van de huidige staat naar de toekomstige staat bepalen. In de Strategy fase starten we met het definiëren van de strategie, zowel op gebied van technische aspecten als de adoptie en change management aspecten. In de Activation fase starten we met de transitie, waarna we de telefonieomgeving en contact centers overdragen aan Univé in de Service fase. Na oplevering verzorgt Purple support om de klantondersteuning te optimaliseren. We hebben ontzettend veel zin in deze samenwerking en kijken uit naar een geslaagd project!
Wat kan Purple voor jouw organisatie betekenen?
Ook op zoek naar een partner die de migratie van jouw telefonieomgeving en contact centers? Let’s Go Purple! Purple is een ervaren partner met de expertise en kennis om jouw huidige telefonieomgeving succesvol te migreren. Van enterprise tot MKB: we empower people to connect!
Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen
Volgende artikel
7 november 2022