Terug naar nieuws

Purple breidt dienstverlening uit met Service Level Manager

Bij Purple hebben we onlangs de rol Service Level Manager in het leven geroepen, die sinds enkele maanden wordt vervuld door Paul Smit. Hierdoor worden onze klanten voorzien van een nóg betere dienstverlening! Maar wat is een Service Level Manager precies, en wat heeft hij jouw organisatie te bieden? We leggen het je uit.


Purple hecht veel waarde aan een persoonlijke relatie en een actief partnerschap. We bieden ondersteuning door betrokkenheid te tonen en hierop ook onze dienstverlening te sturen en te optimaliseren. We horen graag wat er speelt en welke uitdagingen onze klanten ervaren, zodat we hier slim op in kunnen spelen met onze services, producten of een gedegen advies. Zo blijven we de klantrelatie voorzien van waarde! Om nog dichter bij te kunnen zijn, beter advies te kunnen leveren en gezamenlijk het pad van de toekomst te bewandelen, heeft Purple ervoor gekozen om de functie van Service Level Manager in het leven te roepen. 

Paul Smit: van Technical Consultant naar Service Level Manager

Anderhalf jaar geleden is Paul bij Purple gestart als Technical Consultant, waar klantcontact, communicatie en partnership ontzettend belangrijk zijn. Gedurende deze periode heeft Paul het bedrijf eigen gemaakt en is hij bijvoorbeeld ook direct betrokken geweest in het implementeren van ISO27001. Zijn ervaring en ambities maakten de switch naar zijn nieuwe functie als Service Level Manager een zeer logische stap. Met het uitoefenen van deze functie zorgt hij voor nóg betere dienstverlening. Hoe hij daarvoor gaat zorgen? Met zijn ongekende humor (zijn eigen woorden!) en persoonlijke aandacht natuurlijk!  

Wat betekent dit voor onze klanten?

Onze klanten krijgen dus een actievere ondersteuning en betrokkenheid vanuit Purple, wat we, onder andere, bereiken door het inzetten van onze Purple Empowerment Cyclus. We rapporteren maandelijks over de SLA compliance en performance van de services die we aanbieden, maar ook plannen we meerdere gelegenheden per jaar om de ontwikkelingen bij de klant en in de markt te bespreken. Hierbij geven we meer inzicht, bouwen we aan bewustzijn en geven we advies over de mogelijkheden en uitdagingen waar organisaties mee te maken hebben. IT, cloud en telefonie staan namelijk nooit stil. Door hier op tijd bij te zijn en op in te spelen, laten we geen kans onbenut.

Als Service Level Manager zal Paul voor onze klanten het eerste aanspreekpunt zijn als het gaat om SLA compliance, service performance en meer. We bouwen aan een vertrouwensrelatie en hopen een actieve bijdrage te kunnen leveren aan de serviceontwikkeling binnen organisaties. Continu verbeteren vinden wij hierbij een belangrijk principe. We empower people to connect. 

Meer weten over deze actievere ondersteuning en betrokkenheid? Neem contact op met Paul Smit. 

Contact opnemen