Terug naar services

Purple+ | Cloud Receptie en Contact Center Software

Purple+ is het innovatieve Customer Engagement Platform, speciaal ontwikkeld voor Enterprises en het MKB. Met Purple+ kan iedere organisatie haar ultieme klantervaring bieden waarbij niet de technologie, maar de klant het middelpunt is. Dat is onze filosofie: Alles draait om jouw klant. 

Ontdek de kracht van een betrouwbare en innovatieve contact center oplossing, passend voor elke organisatie. Volledig gebouwd op het solide Microsoft Calling-platform en naadloos geïntegreerd met Microsoft Teams.

Boek nu een demo Bekijk alle features

Alles draait om jouw klant

Hoeveel klanten je ook hebt, het draait altijd om die ene: de klant die je nú te woord staat. Dat is de klant die belt met een hulpvraag, of die een specifiek iemand willen spreken, of juist informatie willen van iemand met kennis. Op dat moment bestaan er even geen andere klanten meer, want alles draait om deze. Tot de volgende klant contact opneemt. 

Jouw klant vormt het middelpunt van jouw werk. 

 

Steeds meer bedrijven erkennen dat een positieve klantervaring een directe impact heeft op succes en loyaliteit. Het creëren van een uitzonderlijke klantervaring is de sleutel om je te onderscheiden van de concurrentie. Toch is het een uitdaging om je bedrijf hierop in te richten en moeilijk om hier een prioriteit van te maken.

Oprechte betrokkenheid en persoonlijk contact maken het verschil. Met de opkomst van moderne technologieën ligt de focus meer dan ooit op klantbediening en klantinteractie. Toch worstelen bedrijven met het creëren van de perfecte klantervaring, want hoe richt je dit in en hoe creëer je nu oprechte betrokkenheid? Veel bedrijven stappen in de bekende valkuil om de technologie dan maar centraal te stellen in plaats van de klant. Dit resulteert vaak in een onpersoonlijke, niet onderscheidende service.

Purple+ is ontwikkeld met een andere filosofie: Alles draait om jouw klant. Door oprechte klantinteractie te combineren met de krachtige moderne technologie, zorgen wij samen voor een soepele, persoonlijke en onderscheidende klantervaring.

Maak kennis met Purple+

Purple+ is een state of the art customer engagement platform waarmee jij via ieder kanaal contact kan onderhouden met jouw klant. Telefonie, chat en e-mail komen intuïtief samen in krachtige en stabiele omgeving die ervoor zorgt dat je klant optimaal kan worden geholpen. Zonder onnodige wachttijd en zinloos doorverbonden gesprekken. 

Purple+ biedt functies die elke klantinteractie naar een hoger niveau tillen, zoals AI-integratie, geavanceerde routeringsopties, gespreksopnames, gedetailleerde rapportages en inzichten, wallboards, en nog veel meer.

 

Purple+

Verlaag de kosten

Vergelijk Purple+ met bestaande conventionele contact center oplossingen en je zult zien dat ook jou organisatie veel kunt winnen. Realiseer besparingen door de inzet van cloud technologie en efficiënte inzet van je vaste telefoniekosten. 

Doordat Purple+ volledig is gebouwd op Azure Cloud technologie, is er een platform ontwikkeld die stabiel, betrouwbaar en uiterst kostenefficiënt is. Ook kunnen er drastische kostenverlagingen gerealiseerd doordat Purple+ uitgaat van betalen naar gebruik, en niet op licentiekosten.

Verbeter de performance met gemak

Altijd en een hoge kwaliteit verbinding, een naadloze integratie met Microsoft Teams, geen problemen door teveel gebruikers, geen uitval. Het zijn zomaar een paar eigenschappen van Purple+ die andere telefoon- en contactcenter-oplossingen het nakijken geven. Klanten, medewerkers én managers zijn met Purple+ snel vergeten welke ergernissen er door haperende techniek kunnen ontstaan. 

Vraag een demo   Gratis account aanmaken

Alles draait om jouw klant

Wat kan Purple+ allemaal? 

Purple+ maakt geavanceerde features en functionaliteit beschikbaar voor elke organisatie.

            • Intuïtief en makkelijk in gebruik: een oplossing voor alle kanalen
            • Bellen en gebeld worden. Gesprekken aannemen en doorverbinden
            • Inzicht in agenda’s en beschikbaarheid van collega’s
            • Automatisch routeren naar de juiste groep, agent of afdeling
            • Omnichannel: bereikbaar en inzichtelijk over alle kanalen
            • Microsoft Power Model: een ongeëvenaarde ervaring in één app en één scherm
            • Integreer je services en processen: CRM, ERP, ITSM en meer voor een naadloze ervaring
            • Real time transcriberen en slimme AI samenvattingen
            • Inzicht door gedetailleerde real time rapportage
            • Overzicht door wallboard dashboarding
            • Keuzemenu’s en wachtrij-opties
            • Aanpasbaar adresboek
            • Call Recording: mis geen enkel detail in gesprekken
            • Eenvoudig zelf te beheren

Management Purple+Vraag een demo   Gratis account aanmaken

 

Wat maakt Purple+ uniek?

  1. Betaal niet voor dure licenties, maar voor het echte gebruik

  2. Volledig ontwikkeld met Microsoft Azure Cloud technologie

  3. Zeer gebruiksvriendelijke interface en gemakkelijk zelfbeheer

  4. Biedt tal van technieken die klantinteractie verbeteren

  5. Brengt diverse kanalen samen (omnichannel)

  6. Biedt service intergratiemogelijkheden, zoals CRM, ERP, Finance en meer.

  7. Gebruikt krachtige AI technologie

 

Wil je meer weten? 

Bel ons dan op met een vraag, of boek een persoonlijke demo. Tijdens de demo is er tevens volop de gelegenheid om vragen te stellen. 

Neem contact op

"Wanneer je een stabiel en betrouwbaar telefonieplatform wenst, dan moet je Purple+ gebruiken."

Arco van der Maas - ICT Manager - Alfa Accountants


Ultra stabiel platform

Betaal geen licenties maar gebruik

Naadloze technische & visuele integratie met Microsoft Teams